reklama

Rozhodol som sa pre Teba...

Chcem sa tak trochu ospravedlniť mojim čitateľom, že som ich nechal tak dlho čakať, život ide ďalej, pekné čítanie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Potrebujem počuť Tvoj hlas, aby si ma na správnu cestu zaviedla,

 potrebujem počuť Tvoje srdce a spýtam sa ho,či bije aj pre mňa.

 Potrebujem cítiť Tvoju lásku, aby som ju mohol vrátiť,

 potrebujem ju nájsť skôr, než ju stihnem stratiť.

 Skráť mi dlhé dni, slovom, že ma miluješ,

 prosím, vráť mi sny, len Ty to dokážeš.


Čo so smädom, keď stále Ťa trápi,

 asi sa treba len trošku napiť.

Čo s túžbou, ktorá nedá Ti spať,

treba sa trochu viac zasnívať.

Čo so životom, keď stráca cenu,

musíš byť silný, stráviš len noc bezsennú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo s Tebou, keď stále Ťa hladám,

chvíľu som s Tebou, no stále som sám.

Koľko tých vecí ešte musím napísať,

aby som mohol v pohode spať,

nemôžem dýchať, v hrudi ma tlačí,

cez deň sa túlam, v noci ma prízrak straší.

Len čaká, kedy sa zosypem,

odolať musím, len Teba milujem.

Zomieram túžbou, čo ťahá ma k Tebe,

len život je krutý, prečo ľúbim, čo nie je.

Viac Ti chcem napísať, no málo času mám,

som ešte mladý a predsa zomieram...  

Život ako voda preteká zo zovretých pästí medzi prstami,

láska je ako kvet, čo ostane z vody na dlani.


Noc sa začína, alebo už ráno? 

Nezatvorím oči, čo sa vlastne stalo?

Neviem, či už spím, alebo snívam,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

si to Ty, alebo na koho sa dívam...

Márne Ťa dlaňou hľadám,

v tme si na kreslo sadám,

pozerám, len tak do tmy,

počujem Tvoje slová: "Láska na mňa nezabudni..."

Dlane sa v päst premenia,

nechcem, aby skončil čas snenia...

Súdiť ma nemá právo nik,

len v mojej duši otáznik,

či áno, a či nie,

je to len moje snívanie...

 Sen... 

Ležíš uprostred kvetov, lupene ruží Ťa obliekajú,

si jediná z mojich snov, ktoré spánok mi nedoprajú.

V noci keď otvorím oči, pozerám do tmy,

prichádzaš na koči, plníš moje prázdne sny.

Oči sa stretnú, pery priblížia,

všetky otázky zmietnu, minúty zblíženia.

Nemyslím na nič, chvíľa túžby zastavila čas,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

necítim života bič, vnímam len túžbu, čo koluje v nás...

Pozerám, ako sa svetlo trbliece na tvojom tele,

ty spíš, červená ruža spadla z postele...

Pozerám oknom na nočnú oblohu,

v hmle sa mi strácaš.

Hviezdy navždy ostanú,

možno prídeš zas.

Myšlienka, ktorá zastavila na chvíľu čas,

je spomienka, ktorá rýchlosťou blesku vrátila nás,

do ďalekej minulosti, keď sme žili len v radosti...

Hviezdam to nevadí, keď im to hovorím,

mesiac len chladne hľadí, do sna sa ponorím...

Stanislav Ernihold

Stanislav Ernihold

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek, bubux Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu