reklama

Darované z lásky

...je to úsmev

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Naše pohľady sa stretnú,

a ja neviem, čo robiť,

pozerám sa ti do očí,

vidím v nich niečo krásne,

je to zvláštne, je mi fajn...

Vždy keď sa usmeješ,

 a pozrieš mi do očí,

neviem, čo mám robiť,

viem, že oči neoklamú,

som trochu mimo,

je to krásne...

Pohľad za pohľadom,

úsmev za úsmevom,

darované....

všetko to prerastá v niečo krásne,

čo to asi je,

iba niečo z lásky darované....

Je to úsmev, ktorý rozjasní tvár,

je to úsmev, ktorý patrí len nám,

je to úsmev, na tvojich perách.

Sladký úsmev, ktorý patrí len nám,

nežný úsmev, ktorý pomôže nám,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

je to úsmev, na tvojich perách....

Stanislav Ernihold

Stanislav Ernihold

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek, bubux Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu