reklama

Kto mi povie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Je neskoro, keď ľutuješ, čo si povedal, je neskoro, keď ťa trápi minulosť, láska na smrť je nebezpečná, zomrieš prvý. Príde láska a ty si unesený jej silou, je krásna a nádherná, však život je iný, zrazu zistíš, že nevieš sa pohnúť vpred. Kde nastala chyba?Kto mi povie ako funguje láska? Neviem to... Keď celým srdcom ľúbim a predsa robím chyby. Ako Ti mám povedať, že Ťa ľúbim, keď to nevidíš, asi robím chybu ja... Prečo hľadám za každou vetou niečo iné, asi robím chybu ja... Tak ešte raz: „Nemiluj na smrť, zomrieš prvý“ Kto mi povie ako funguje láska?  

Stanislav Ernihold

Stanislav Ernihold

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek, bubux Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu