reklama

Stála si na rázcestí

niekedy sa to stáva...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ty plačeš, ona zmizla,

ktovie s kým a ktovie kam,

tvojim otázkam sa vyhla,

tvojim výčitkám.

Skladáš v hlave myšlienky

a otázky tisíc krát prebrané....

Stála si na rázcestí,

bol pred tebou svet,

zo zovretých pästí,

vypadol ti kvet....

Zrazu som ostal posledný,

pre mňa miesto v srdci niet,

už nie som blázon zbláznený,

kde sa podel význam tvojich viet.

Deň po dni sa míňa

a ona už na teba nemyslí....

Stála si na rázcestí,

bol pred tebou svet,

zo zovretých pästí,

vypadol ti kvet,

zabudla si na mňa viem,

ja na teba nie,

možno na mňa myslíš, snáď,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a tak prosím, prosím, rýchlo sa mi vráť...

Stanislav Ernihold

Stanislav Ernihold

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek, bubux Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu